Firma ABS Serwis od 2004 r. specjalizuje się w wykonywaniu regularnych i doraźnych przeglądów oraz napraw drzwi i bram przeciwpożarowych.

Wykonujemy:

  • naprawy drzwi i bram przeciwpożarowych,
  • przeglądy techniczne i techniczno-konserwacyjne drzwi i bram przeciwpożarowych
  • przeglądy i naprawy drzwi bezklasowych i ewakuacyjnych,
  • wymianę szkła ogniochronnego w drzwiach i ściankach ppoż.,
  • wykonywanie i naprawy uszczelnień pożarowych przejść instalacyjnych,
  • sprzedaż i montaż stalowych drzwi i bram przeciwpożarowych wraz z elementami lokalnego sterowania,
  • sprzedaż wysyłkową części zamiennych do drzwi ppoż. Domoferm.

ABS Serwis posiada Certyfikat SITP – jest certyfikowanym zakładem usług przeciwpożarowych w zakresie konserwacji przegród przeciwpożarowych.

 

Firma jest ubezpieczona od wszelkich ryzyk związanych z prowadzoną działalnością na kwotę 1 000 000.00 zł.

 

Kadra zarządzająca serwisem posiada ponad 30-letnie doświadczenie w realizacji kontraktów związanych z projektowaniem, dostawą i montażem drzwi i bram przeciwpożarowych.

Personel serwisowy został gruntownie przeszkolony i certyfikowany w zakresie serwisowania i napraw produktów firm Unima, Peneder, Domoferm, Martech, Jansen (Koenig Stahl), wszyscy pracownicy są legalnie zatrudnieni i posiadają ważne szkolenia BHP i badania lekarskie stosownie do zajmowanych stanowisk.

Magazyn liczy ponad 300 pozycji asortymentowych okuć do drzwi – samozamykacze, różnego rodzaju zamki, okucia dodatkowe, części zamienne do bram przeciwpożarowych, akumulatory  do central pożarowych itd. Samochody serwisowe wyposażone są w komplety niezbędnych elektronarzędzi oraz wszystkie podstawowe i specjalistyczne narzędzia drobne.

Naszym celem jest zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów naszych Klientów poprzez:

  • Terminowe wykonywanie wszystkich niezbędnych przeglądów drzwi i bram przeciwpożarowych;
  • Usuwanie wszystkich usterek stwierdzonych w trakcie wykonywania przeglądów;
  • Interwencyjną naprawę wszystkich usterek zgłoszonych przez Użytkowników, w czasie pomiędzy planowymi przeglądami;
  • Zaopatrywanie naszych klientów w części zamienne o ile służby techniczne obiektu zdecydują się na usunięcie usterki własnymi siłami.